poniedziałek, 5 marca 2018

Kartka z tęczowym łapaczem snów


Witajcie,  oj tęczowo dziś u mnie, a wszystko to za sprawą nowego wyzwania w Fabrika Decoru. 
Właśnie dziś zaczęło się tam wyzwanie, inspirowane trendami w modzie, a konkretnie różnego rodzaju frędzlami. Moja inspiracja dla Was na dziś, to kartka z tęczowym łapaczem snów. W zeszłym roku latem łapacze snów na kartkach były bardzo modne, a ja chyba nie zrobiłam żadnej takiej więc teraz nadrabiam. 

Jest to też jedna z nielicznych kartek w formacie DL, które zrobiłam. Głównie tę wielkość wybrałam ze względu na te frędzelki. Chciałam, żeby były wiodące na kartce.

Do zrobienia kartki z frędzlami wykorzystałam bajkową kolekcję Believe in Miracle  Jest w niech mnóstwo słodkich, cukierkowych papierów w zamki, kwiatki i jednorożce. Łapacz snów zrobiłam z tekturki z Fabriki Decoru. Kolorowy, tęczowy wzór uzyskałam malując ją Brushmarkerami Pro, natomiast żeby złagodzić ich ostry intensywny kolor całość pokryłam białym gesso. 

Najwięcej pracy było z samymi frędzelkami. Kupiłam kolorowe mulinki w pasmanterii i powiązałam je na sznureczki, jedna po drugiej. Gdy wszystko było gotowe zaczęłam rozczesywać mulinę, żeby się rozwarstwiła. Efekt bardzo mi się podoba.

W kilku miejscach przykleiłam śliczne, pastelowe cekiny, a całość posypałam białym brokatem. 



Do wygrania jest bon


produkty:


      



      

      


Miłego dnia!







2 komentarze: