środa, 27 grudnia 2017

Kartka na jubileusz święceń kapłańskich dla Agateria Craft

Hej :) Dziś króciutko, bo od dłuższego czasu trzyma mnie paskudne grypsko i na serio sił mi brak na wszystko nawet scrapowanie. Tak więc na dziś mam dla Was kartkę o dość rzadkiej dla mnie tematyce, czyli na jubileusz święceń kapłańskich. Wykorzystałam grafikę z kościołem skąpanym w śniegu z Agateria Craft. Myślałam też o innych elementach, ale jakoś tak przyszło mi do głowy, że skoro rocznica przypada teraz w grudniu, to być może taki ośnieżony kościół skojarzy się obdarowanemu z tamtym dniem, jak bardzo ważnym dniem. W prawdzie nie mam pojęcia czy padał wtedy śnieg, czy nie ale w związku z tym, że to 60 rocznica przypuszczam, że zima 60 lat temu była porządniejsza niż w naszych czasach.








Miłego wieczoru kochani:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz