wtorek, 17 października 2017

Kartka Shabby chic dla Agateria Craft

Hej kochani:) Dziś moja pierwsza inspiracja dla Agaterii. Zrobiłam kartkę w stylu Shabby chic z wieloma warstwami i dodatkami. Użyłam ślicznych Agateriowych papierówz kolekcji Magic Dreams oraz Oh hello Spring! oraz pasty modelującej i maski Arabeska. Produkty Agaterii bardzo mi się podobają, mam już całkiem sporą kolekcję masek oraz pudrów do embossingu i na prawdę lubię z nich korzystać. Mam nadzieję, że lubicie oglądać video  kursy step by step, ponieważ zrobiłam jeden właśnie do tej kartki :) Miłego oglądania!

Hi everyone! Today I made my first inspiration for Agateria Craft. I created a Shabby chic card with many layers and details. I used lovely papers from Agateria Magic Dreams and Oh hello Spring ! collections, modeling paste and moroccan mask. I really like Agateria's products, I have quite big collection of  stencils and embossing powders and I have to tell you I like using them. 
I hope you like watching video tutorials because I made one for this card :) Enjoy watching! 


**************************************************




**************************************************














Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz