środa, 27 września 2017

Podstawy scrapowania i robienia kartek

Hej! Dziś troszkę wyjątkowy post, bo dotyczy nowego cyklu na moim kanale. Często pytacie mnie skąd wzięła się moja pasja do scrapowania, do robienia kartek, skąd czerpię inspiracje, gdzie kupuję materiały i co kupić na sam początek. Takie pytania powtarzają się już od dłuższego czasu, i też od dłuższego czasu planowała zabrać się za nakręcenie filmików, które na wszystkie te pytania by odpowiedziały. Wczoraj wreszcie nagrałam wstęp do tego cyklu.
Raz w tygodniu będę dodawać jeden film o podstawach scrapbookingu. Pierwszy filmik już 1 października będzie dotyczył najbardziej podstawowej sprawy, czyli papierów. Serdecznie zapraszam szczególnie tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z papierem :) Liczę na to, że moje podpowiedzi pomogą Wam poznać i pokochać to wspaniałe hobby.
Jeśli są jakieś tematy, które wydają się Wam szczególnie ciekawe i chcielibyście, żebym je poruszyła w filmikach, koniecznie mi o tym napiszcie w komentarzach.






I jeszcze jedna rzecz. Od dziś oficjalnie jestem członkiem nowego zespołu
Agateria Craft :) Bardzo się z tego cieszę, ponieważ w Agateria ma w swojej ofercie mnóstwo wspaniałych produktów i już nie mogę się doczekać żeby je wypróbować. 
Póki co mam dla Was jesienną dekorację, którą zrobiłam właśnie używając Agateriowego złotego pudru do embossingu. 





Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje filmy, bo ciekawie opowiadasz i masz bardzo przyjemny głos, mogłabyś pracować w radiu albo w TV :)
    Gratuluję agateriowego DT, na pewno będziesz zadowolona z tej współpracy.

    OdpowiedzUsuń