piątek, 8 września 2017

Mediowe płótno z sercem / Mixed media canvas with heart


Hej! Jak się dziś miewacie? Szczęśliwi, że jest już piątek? Miałam bardzo pracowity tydzień i przyznam, że dawno tak się nie cieszyłam na to, że wreszcie jest weekend. 
Tym razem chcę Wam pokazać mixed mediowe płótno, które zrobiłam jakiś czas temu. Wymiar jest typowy jak dla Layoutów czyli 30x30 cm. 
Tło zrobiłam przy użyciu akwarelek Pastel z Prima Marketing, kwiecistej masko z Agaterii, odrobiny koralików i kamyków no i brokatowej pasty. Serce zrobione jest z papierów 7 dots studio z kolekcji Verano Azul, tagi i reszta papierowych dodatków jest  też z tej kolekcji. Dodałam trochę muszelek i sporo kwiatów w tym ręcznie robione kwiaty z foamiranu  zrobione z wykrojnika Rosy Owl. Oczywiście są też cudne tekturki ze Scrapińca


Hi ! How are you doing Today?  Happy that it's finally Friday? I had a really busy week and I don't remember when was the last time I was so happy that it's weekend. 
This time I want to show you a mixed media canvas I made some time ago. It's 30x30 cm like a typical layout. 
The background is made with Prima Marieting Pastel watercolors, flowery sencil from Agateria, some beads, artstones and glitter paste. The heart is made with 7 dots studio Verano Azul collection and so are the tags and other paper add - ones . I added some seashels and many flowers including handmade foamiran flowers I made using Rosy Owl die set. Of course there are also beautiful chipboards from Scrapiniec which I painted with watercolors. 











Udanego weekendu :)
Have a nice weekend :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz